Grekland!

Tyvärr så har jag inte kunnat blogga något under dom senaste dagarna, men tänkte iallafall ta och bertätta lite om vad som har hänt:
Söndags: Jag åka ut en sväng till min fina Zara för sista gången för lite borstning och mys! Gud vad den hästen är underbar! När jag kom hem hann jag bara hoppa in i duchen och packa det sista innan det var dags att åka till Arlanda. Stannade även en natt i Aten hos några bekanta.
Måndags: Från Aten bilade vi i ca tre timmar för att komma fram till vår underbara by. Alltid lika skönt att komma hem och träffa hela tjocka släkten! På kvällen gick vi ner till en marknad för att kolla på lite saker, men hittade inte så mycket.
Idag: Dagens planer lyder såhär, först ska vi åka ner till mataffär för att handla det som saknas i kylskåpet, och sen på kvällen så kanske vi ska gå ut på någon bar och dricka något gott!
Lovar att blogga varje dag och lägga ut massa bilder! Vi hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: